"ТЭНГЭР МОНГОЛ ГАЗАР" ӨвҮг Дээд Эсийн мөрөөр

Monday, November 4, 2013

Аавдаа


Аав минь та миний шүтээн
Амин зүрхний гол билээ
Урсах нулимсаар орчлонг гийгүүлсэн
Уудам талын мод билээ
Аав минь та миний шүтээн
Алтан нарыг холбогч билээ
Аялгуу дууг  дамнуулагч билээ
Аврах учигны эхлэл билээ
Тоост хорвоог  тэнцүүлэгч билээ
Төгөлдөр ухааны сүв билээ
Төөрөг юугаараа намайгаа илгээсэн
Түмэн бодисын нууц билээ
Аав минь та миний шүтээн
Аргадах дууны минь цуурай билээ
Амьдралын учгыг үрсдээ өвлүүлсэн
Алд биений эхлэл билээ
Эргэх Дэлхийд үйлээ бүтээсэн
Эгэлгүй нэгэн авьяастан билээ
Энх тунхыг үрсдээ хайрласан
Эрчит нэгэн жигүүр билээ
Аав минь та бидний шүтээн
Алтан дэлхийдээ заяасан одон
Агуулах зүрхний тод гэрэл
Анивчих тусам нэмэгдэх гэгээ
Хатууг  таниулсан эрдэм билээ
Хайр нь дотроо гал билээ
Учиг бүхнийг бидэндээ дэлгэсэн
Урсгал дөлгөөн мөрөн билээ
Аав минь та дотнохон үнэр
Агь ганганы бүлээн салхи
Уудам хорвоод заяасан тавилан
Ухаан юугаараа хөглөсөн эрчим
Аав минь та миний шүтээн
Аргадан уйлах голын чимээ
Төрсөн нутагтаа тэмүүлсэн хүлэг
Тэнхээ юугаа зориулсан давалгаа
Аав минь та миний нулимс
Арчих тусам урсах ундарга
Алаг Дэлхийд ирсэн түүх
Ардаа бүхнийг багтаасан Ертөнц

No comments:

Post a Comment